Skrattanfall :)

Hejsan, idag kom jag hem från Sinette min medryttarponni!

Jag och zuzii åkte buss dit igår. Och när vi stog och borsta hästarna så kom saga.Jag skulle rida med sadel och hoppa henne. Det gick bra ,i slutet tog jag av sadeln och red barbacka. Saga fick också ta några hopp med Sinette!
Men när vi hade släppt hästarna så skulle vi fylla på deras vattenhink,och då skojja zuz med saga och typ spruta mot henne så saga backa bakåt och ramla i hästarnas vattenhink.Guud vad jag och zuzanna skratta alltså!!hahahahah!
Senare på kvällen så cykla vi till dom igen,då trixa jag och zuz med nettis och malou.Saga filma mig och nettie lite så vidio kommer nån dag.

sagayazdanpanah.blogg.se   zuzannna.blogg.se    kurula.blogg.se     / jesssi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0