trudelutu! ;D

Hejsan på er alla (eller alla o alla men aja...)
Idag åkte jag till nettis!
Jag hade tänkt rida skogsspåret men vi hade inte så bra teamwork vilket håll vi skulle gå åt....nettis ville ju hem såklart^^
men sen red vi lite på gräsplanen aa,o sen så borsta jag henne och hon fick gå ut i hagen o så mockade jag.

Sen så städa jag sadelkammaren i typ en timma,gahh...men det vart fint,,,lite ego får man ju va  ibland :3
å sen så sog jag och Elvis på kuliga filmer !   


tänkte svara på en fråga från Chrissy: ja jag får faktiskt tävla henne och det går för det mesta bra :D förresten kul att du läser min blogg!! :p  hihi men zuzi sover här inatt och vi ska typ titta på film nu ! kommer en bild på mej o nettis först ;) /jesssi


Kommentarer
Chrissy

Men vad kul ni hade idag, synd att det inte gick så bra vid skogsspåret. Men hoppas att ni hade lika kul ändå :) Du har verkligen en jättefin blogg må jag säga :P Men här får du en till fråga :) (Du kan räkna med att få en fråga vid varje kommentar, Hehe)



Men rider inte någon annan Nettis (Heter hon så?) Någon i familjen eller så? Och vad brukar du och Nettis göra tillsammans? Kör både dressyr och hoppning eller? [Svara genom ett inlägg] Måste också säga att den där shettisen är verkligen fin :)

2011-10-31 @ 11:42:04
URL: http://chocolate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0