Vadå etta?

Tjenare!

idag på tävlingen så hoppa vi en clearround på 50cm och vi fick rosett!! duktig pollle.


Och sen var vi ocäntat med på en LD också och då liksom trodde jag att det inte skulle gå bra för vi tävla mot fyra b-ponnysar,men nej där hade jag fel det vart faktiskt bara jag och en till som kom till placeringen och jag kom ETTTA,supernöjd med nettis!!!!!!


Först kunde jag inte tro det, men så var det ju, så jag är faktiskt mkt gladere nu!

nettis gör mina dagar bäst!


Men om ni vill veta lite nogrant om dagen så tkr jag att ni ska gå in på   kurula.blogg.se-en jätttebra blogg!

för jah måste göra läxor, jag kom ju ändå hem vid fem så.  /jesssi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0