1:A !

Hehe,fösrta gången jag typ hann blogga på morgonen!
Snart drar jag te Sinette, jaoW. Nä jag kommer hem blir endå kl liksom halv 6/7 så då blir det något chill <3

På fredag ska jag på julfest och få en bio biljett! Whoho. Då tror jag det blir Breaking Dawn,kommer typ inte ihåg slutet på filmen innan men aja.

Ska nog gå nu så jag inte missar bussen :3










A juste om Elvira ser det här och jag blir typ HELT klar ute i stallet om du hemma kanske dy har lust att se på film,du kan ju messa om du är hemma :D


förlåt att jag inte skrev igår men jag hade damp för att jag behövde gå på toa men kunde inte för alla sov såå,jag kunde inte skriva eftersom jag hade damp-.- men istället skriver jag nu det jag skulle skrivit på kvällen och ett inlägg til:3  Men iaf så åke mamma och jag in till stan för att hämta mina jeans jag hade lagt undan.Mamma sa att vi bara skulle hämta jeansen och köpa en present till pappa,men det blev det inte utan jag fick ett par skor,nya skosnören och ett nagelack<3 tyvär ingen bild på skorna men det blir en på min       MEDRYTTARPONNY!!<3<3SÖTNOWS <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0