Krigare I Huset

HejHej! Idag sov jag faktiskt riktigt bra. Woho.
 
Men när jag skulle slänga ett papper i papperskorgen när jag hade vaknat, så ser jag bara massa små svarta prickar över papperskorgen, det var fullt av dom, verkligen. Och jag slänger mig bakåt och skriker, det visade sig vara bananflugor som hade stormat in till mitt rum.(Det VAR kanske klantigt att slänga ett bananskal i MIN papperskorg) Men vi spraya lite på dom, och lillsyrran och jag fick gå runt på jakt med flugsmällarna i högsta hugg.
 
Så dom är väll borta nu..
Nu måste jag fixa mig till stan, vi åker kl. 13.00.
 
 
 
 
 
Ush. BLÄ. Typ såhär gjorde dom på min banan ._.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0