i will never let you go. ever

Nu är stunden nära. Tills döden skiljer oss åt..
Allt hände så jäkla snabbt.
Jag vet att du inte lider, du mår bra.. men jag mår inte bra, av att se sanningen.
Allt tyder på en sak, men jag hoppas, och jag vet, att du är stark. Sen den dagen jag så dig första gången.
Utan dig, så finns det ingen mig. Du är en del som gör mig till den jag är.
På kvällarna när jag ska somna.. det är då det kommer bli som värst. Det är dina ljud jag somnar till.
Men jag förstår, att gud vill snart ha tillbaka en av sina finaste änglar. Men jag tänker aldrig låta det hända, aldrig.
 
Jag älskar dig.


Kommentarer
Fanny

Jag blev faktiskt tårögd nu (på riktigt den här gången)... :( <3

2012-11-03 @ 11:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0