Klart:)

Heej nu är bloggen fixad,tackar Elvis! Så nu ska jag börja skriva ch lite såå. Iallafall har jag varit i skolan idag och det var kul, vi körde flaggan i skogen. Sen drog jag och fanny till marknaden, då var med robin och anton och sen bara med zuz. Senare gick vi ner med saga, det var askul för typ ern kille och hans syster jaga oss med stenar ! puckon, men det var kul. Vi pruta oss en kille med massa ringar, örengen och mobilväskor, så jag är nöjd med vad jag köpte ! Men jag är med zuzii nu vi sitter och chillar framför datan men jag är astrött -.-     såå hejdå!



Glöm inte zuzannna.blogg.se och kurula.blogg.se ......och sagayazdanpanah.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0