HEHE :3

Hejsan^^

När jag var hos nettis titta jag o elvira på film vi såg Timber Falls hade sett den innan.
Och på final Destination 5,den var as bra men hann inte se klart den för bussen kom-.-

Men när jag skulle hem från resecentrum råka jag ta fel buss....en till herstaberg ^^
Så jag typ hamna någonstans?! var skiträdd och mamma med asso jag ringde henne och hon fick värsta panike!
HHAHAH  men när jag stod vid en rondell så kom en bil o körde som värsta cp:et och bara gasa på?
Så den var typ nära att sladda av vägen. Rätt uligt att se på^^ Men sen kom katrin vår granne och hämta mig sån tur va :3 hehe,men imorn äre skola så jag ska dra nu /jesssi


Kommentarer
elvira

men jessika då! hahah :D

2011-12-13 @ 07:15:06
URL: http://kbjorklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0