Fanny, zuzanna och blåbärspaj.

Hej! Nu har jag och Zuzanna ätit blåbärspaj som vi gjorde förut. Den var riktigt god faktiskt.
Tyvär ingen bild på våran paj, för vi och familjen han smaska upp den.
 
 
 
 
 
 
 Zuzanna och jag KANSKE ska sova över idag, då jag ska vara borta en hel vecka från imorgon.
 
För jag ska nämligen till Göteborg /Borås/Kinna. Ska till Fanny! Vi har inte sett varandra på ca. 1 månad... Så ska bli skit kul. Hon ringde idag och fråga, och jag ska åka imorgon. Höhö.
Så blir kanske några tidsinställda, och så får jag säkert blogga lite där ifrån, annars blir det inte mycket den veckan.
Men bloggar nog mer senare!
Hade Bra!
 
Fanny <3
 
 
 


Kommentarer
Fanny

Cya tomorrow! <3

2012-08-04 @ 22:34:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0