Försenat...

Hejsan! Inlägget om Nordstan kommer nu istället, har inte hunnit innan.
Ja, Fanny och jag var ju där i onsdags.
 
Såg ett par skor jag ska köpa på "din sko" hemma i Norrköping, skitsnygga, såg ut som converse fast i svart läder med nitar. Kostar 350kr, men såå värt det!
 
Sen köpte jag en blommig klänning från Missäy, behövde någon "fin"  klänning och det var REA på 99 kr så varför inte?
 
Inga bilder tyvär..
 
 
 
Sen köpte jag två läppsift från shock:                                                                                                                           
Ett rosa och ett lila, bara bild på det rosa.
 
Sen köpte jag ett par leopard tights i grönt:
 
Skitsnygga ju!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bion var grym! Skit stor!
Filmen var väldigt bra gjord, och mycket bra!
 
Rekoménderar!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alice Hugosson

fin blogg, kolla gärna in min!

2012-08-11 @ 13:24:21
URL: http://nutellakids.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0