Hemskt.

Natten har varit allt förutom bra. Jag har fått svårt att andas när jag ligger ner, börjar bli förkyld :/
Och direkt när jag blundar så drömmer/tänker jag på Twilight, och personer från den... skit irriterande.
Och så var det så ljust också, och varmt. Nej ush, hatar att sova.. typ.
Sen vaknade jag vid halv fem, för det var ljust och jag drömde om Twilight.. jag gick upp och försökte fixa till persienen, så att det skulle bli mörkare, men lyckades typ inte.
Sedan när jag äntligen somnade om, så drömde jag att mina kompisar och jag skulle gå in till konditorit, nere vid ICA, och jag blev glad för att jag inte drömde något om Twilight. Men vem är det inte som står i kassan då, då?
Såklart Jacob från filmen, ÅH . Nej, nu orkar jag inte prata om denna natt faktiskt.
 
Hoppas ni sov bra i allafall.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0