Du Förstår Bara Inte <3

Hej !

Idag efter skolan drog jag till Nettis,där borsta jag henne,mocka hos henne o Max :)
Och gav dom hö^^
Sen när jag skulle betala på bussen hade jag bara 4 kr :O men jag fick åka med ändå ...
Men jag visste inte hur jag skulle betala från resecemtrum,men sen kom jag på med mobilen.Så då titta jag hur mkt pengar jag hade,och det var bara 5 kr-.-

Så mamma fick åka till resecentrum,så åkte vi hem på hennes busskort <3
Käns som jag alltid lyckas med nått när det gäller åka buss!
Nu har jag bara chilat lite <3

Imorn äre skolavslutning och det ska bli SKÖNT<3 Och efter ska vi pynta granen!/jesssi



Kommentarer
Fanny

Klumzii <3 :*

2011-12-20 @ 21:45:01
jessika

hehe,bumzii :* <3

2011-12-21 @ 18:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0