Grattis elr vadå?!

HEJSAN^^
Dagen var bra,det var ju min födelsedag ju!

Hahaha började dagen med att får tårta på sängen!:D
Sen te skolan-.- jippie ....
Men efetr det gick ja hem o fick öppna lite presenter!
Sen kom typ carro(syrran),sen fanny!wiho


Och sen typ ringde zuz på och hade glömt bort min födelsedag?!!:O
men jaja?HON FAILADE!
Men sen kom hon ner,o mormor o min moster kom också!
I prestenter fick jag sammanlagt 500kr,150kr på presentkort,mascara från maybelline,eyeliner,en ring,halsband och ett säng överkast!<33 YEEY,vart sååå glaaaad<3Så tackar alla! Också var det askul med zuz o fanny hahaha BÄSTa!Men måste dra nu så herå <3/jesssi


Hihi zuz o fanny<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0