hihihi fiiiiiiint fiiiiiiiiiiint <3

Hejsan,idag var ja i skolan,som ni kanske förstår.
Igår så bakade jag lite hamsterkakor till Dumbo;)
Idag så vart jag klar med min present till Zuzanna,så jag gav den till henne och även hennes hamster Smulan fick en present av Dumbo,och det var självklart  några hamsterkakor ^^

Och sen byggde jag nya hinder till Dumbi,dom vart jätte fiiiiiina, att skryta lite, har man alltid tid med ;D hihi

Men nu så ska jag väll typ se på tv, SOVA imorn äre vanlig dag,och så sk jag träna med Dumbo,vi ska nämligen ha uppvisning i jul...............(för mina föräldrar-.-)men måste dra nu så Hejdow /jesssi






ingen bild idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0