Staaaaaaan<3

Heejsan,igår va jag fanny o zuz på stan:D
HAAHHA,jag hade ju pengar från när jag fyllde år och jag behövde verkligen lite saker^^

Så det som följde med hem var......Från HM så köpte jag en typ halsduk ni vet en typ svart stickad som man drar över halsen,den kosta bara 60kr,och sen en Compact Powder också,och det tog jag ju på mitt HM kort som jag fick,så nu har jag 41kr kvar!
Sen från Kicks köpte jag en kabuki borste 100KR :o Men  behövde ju en så.......
Sen var de ett nattlinne från Klippet! 89kr
Oså åt vi på MC As gött :D Och på stan såg ja o zuz en as söt kille från typ nått band,vi har sett honom förr....så vi typ gick in till HM igen bara stog o låtsades att titta på tyå nån jacka elr nåt ?! Så han inte skulle märka att vi tittade på honom HAHAHAHA !Idag var de bara skola,och nu ska jag typ göra läxor-.-/jesssi

SAkNaR mIn NeTtPlUtT!<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0