Den fösvann!:O

BFFL ♥

HEJSAN!
Idag hade jag redan skrivit ett inlägg men det värkar ju inte kommit ut på bloggen så......
men iaf i fredags sov jag hos fanny och då titta vi på    the pirates of caribbean  as bra ,men vi han bara titta på 3 filmer. Vi hade tänkt se alla 4 filmer på kvällen och dygna ,men så blev det inte utan vi börja titta på de första.....efter en halvtimme åt vi inget av det vi hade köpt,efter 1timme så la vi oss ner,och efter 1o en halvtimme så orka vi knappt hålla ögonen öppna,efter 2timmar när filmen var slut så gick vi och sov!
vi lyckades att dygan liksom :D(inte)  Men Men på morgonen titta vi på 2 o 3,så 4:an hann vi inte med,men hoppas vi kan sova nån mer gång och kan se den då!!!<3

idag har jag städdat i rummet och tittat på film+saknat zuziii jätte mkt!!<33   men nu ska jag se på tv så herrå   /Jesssi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0