hejsan sömnstutor <3



Tjeena! jag och zuz har typ sätt på film i nån timma elr nåt,vi ska väl börja klä på oss o sånt !
idag blir det va med zuz,vet inte va vi ska göra ....det får ni se sen ,skriver ju på bloggen då!
men imorgon ska jag te plättis ! yeah då ska vi hoppa :D hiihi

Men ja ska svara på frågor till Chrissy : nae ingen i familjen rider henne alla är för stora ! Men Sinette som hon heter är faktiskt inkörd så dom brukar köra henne,o jag rider ;)

Jag och Sinette brukar  köra bådde hoppning o dressyr ,fast vi tävlar mest i hoppning ;) vi brukar också rida mysiga skogsturer !
Men så du vet så har Sinette många smeknamn,som jag brukar kalla henne på bloggen !

Sinette:

nettis
nettan
plättis
plutten
älskling <3  jätte kul att du frågar saker ;) men ska dra nu hejdå /jesssi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0