MINE 4-EVER

TJABBA,denna fin fina tisdagskväll!  


Idah var jag hos min vackra polle,med zuzii då så red hon lilla didde.
Sinette var BUS ponni när vi skulle ta in hästarna så det tog typ en timma.Gahh    



så det blev inte lika lång ridning som annars,men hon var duktig oh lite bus såklart ;)    

för zuz och Didrik gick det helt ok!så det är kul att hon har didde när kossan ska lånas ut:(  

   men nu ska jag käka hamburgare och se på idol elr superstars,vad tkr ni är bäst??för jag vet inte?    


din närvaro stör mig 
din röst förstör mig 
om du bara försvan 
och kunde hitta på egen hand 
så skulle allt va bra  bara nettis och jah! tsm<3       




imorn ska jag till min Nettplutt,vad ska ni göra då? aja inte tid för mer fågor så  hejdo   /jesssi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0