Dag 6 - Din högsta dröm

Förlåt för lite försening med listan!
 
Min högsta dröm är nog att bli fotbollsproffs.
Ni vet som en "legend", haha. Typ Svergies bästa fotbollsspelare, som Victoria Sandell Svensson.
Hon var ju grym!
Men just nu spelar jag ju inte, tyvär. Ska börja snart igen, när jag känner mig redo.
 
Vill även bli polis, eller alltså kommissarie, vill jobba i FBI, lösa mord osv. Som dom i Criminal Minds/Beck/Wallander.. fast såklart inte i Sverige!
I Svergie händer det inte riktigt något "roligt" eller spännande. Även fast jag vet att det där händer i filmer och bla bla bla.
Men ändå ;)
 
Ja, det var väll mina högsta drömmar!
 
Victoria Sandell Svensson
 
 
IK Sleipner ♥  (jag är den lilla längst ut till höger, för er som inte visste)
 
HAHA :d
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0