FINNS INGA ORD FÖR DETTA

Åh, är det verkligen sant? Att älskade Filur inte finns mer.. Änuu ett jobbigt slag detta år.
Jag var inte skötare eller något sånt på honom men älskade honom av hela mitt hjärta ändå.
På honom kände jag mig säker med allt! Och han har även lärt mig så otroligt mycket.
Jag vet att Filur var omtyckt och älskad av många i stallet. Så att jag också gör det är nog ingen stor grej för andra. Men han betydde faktiskt så himla mycket för mig.
Varje gång önskade jag honom på ridlektionerna och på alla tävlingar.
Och jag är evigt tacksam för att jag fick chansen att träffa denna underbara ponny, en ponny som har tagit en del av mitt hjärta ♥

 

♥ Vila I Frid ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0