LISTAN!

Lägger ut listan igen, ifall ni hade glömt den.
 
Dag 1 - Berätta om dig själv (X)

Dag 2 - Där du bor (X)

Dag 3 - En bild på dig för 1 år sedan (X)

Dag 4 - Din sommar (X)

Dag 5 - Dina närmsta vänner (X)

Dag 6 - Din högsta dröm

Dag 7 - Hit vill jag åka innan jag dör

Dag 8 - Vad jag helst gör en fredagskväll

Dag 9 - Bild på det du köpte senast

Dag 10 - Favorit ställe

Dag 11 - Något du vill ha just nu

Dag 12 - Ditt framtida bröllop

Dag 13 - Bild på sminket du brukar använda

Dag 14 - 10 saker jag gillar att göra

Dag 15  - Mitt favorit land

Dag 16  - Bild på ditt rum

Dag 17 - Något du måste göra innan du dör

Dag 18 - Dina resor

Dag 19 - Mina favoritskor

Dag 20 - Bästa resan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0