Marknaden, STAN OCH BREAK DANCE

Hallu!
Nu är jag hemma från marknaden m.m.  Eller jag kom hem vid halv elva då ^^
Har varit där med Zuzanna.
Hon tvingade mig att åka Break Dance. Men det var väll GANSKA kul, och läskigt. Jag satt och skrek nästan hela tiden. Haha.
Vi tittade även lite på fyverkerierna!
Zuzanna ska sova hos mig idag, och vi ska titta på Final Destinatin 5 ikväll (inatt)
 
Hittade några fina saker på marknaden iallafall! Mina fina tröjor på My Chemical Romance och Sex Pistols! Och ett läppstift och Nagellack.
 
 
- Min tröja med My Chemical Romance!
 
- Och min med Sex Pistols (Men har ingen bild där jag har på mig den)
 
- Mitt Läppstift och nagellack!
Ser lite annorlunda IRL!
 
Älskar Färgen! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0