min dag i bilder

Först var det skolaaa...
 
Sen kom jag hem.. då gjorde jag en blåbärs smoothie.
(lite sådär halvfula bilder ._.)
 
Seeeen... tvätta jag av mig mitt smink och satte mig på balkongen för att sola och läsa en bok.
Där satt jag tydligen i ca. 3 timmar...
 
Men jag hade inget att göra efter boken var slut så jag målade mina naglar också...
Ja, och nu sitter jag och bloggar ^^
 
Tänkte sätta mig på balkongen och titta lite på solsidan, eller göra mina läxor.. Fast att göra läxor var mammas idé egentligen.
Uppdaterar troligen mer senare!
 


Kommentarer
☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Hoppas du får en fortsatt bra dag, kram! :]

2012-09-12 @ 12:20:59
URL: http://yingzieh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0