problem

Hej!
Kunde inte blogga igår då min data sega i början och så gick det inte gå in på Blogg.se eller Facebook.. Var nära på att slänga ut datan genom fönstret..
Men iallafall så var det som jag sa, det följde med några hästsaker till Sinette hem när mamma var med.
Ett ländtäcke, reflexbrösta, grimma och grimskaft. Sen har jag ju nosluddet som jag köpte dagen innan med Zuzanna. Köpte även Clinique med mamma.
Ja bilder får ni någon dag när jag kan föra över dom ^^
 
Idag var jag i Simonstorp hos Sinette med Saga, det var underbart att träffa henne efter så lång tid! Alltså Sinette.
Kom hem ganska sent, och just nu sitter jag med Saga och hennes kusin Arian i hennes rum.
Ska sova här. Nu ska vi se på film, tror det blir Two and a half men!
 
Skriver mer sen!
 
 
 


Kommentarer
Melinda Nyrén

Ha en fortsatt bra kväll!

2012-08-02 @ 22:39:35
URL: http://melindanyren.blogg.se
Isabellasphotographing

några planer för helgen? :D
kram

2012-08-02 @ 23:18:08
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0