In Kinna..

Tjabba! Fick blogga lite :3  Igår gjorde vi inte mycket..såg på film och halv 1 däcka vi. Casper väcte oss vid 10 och tvinga oss att gå upp -.- Sen tvinga Fanny mej att gå med hennne och deras amstaff Doris 6 KM! Jag trodde seiöst att jag skulle dö. Vi skulle till någon fin strand tydligen..men när vi ahde gått 3km och nästan var framme kunde vi inte gå vidare för det var en motorväg där så..det var bara att gå dom där 3km hem igen utan att ha varit på någon fin strand. Sen såg vi på Resident evil..och nu har vi bara chillat. Imorn fyller Fanny år! Då ska hon få 1000 och jag fick med mej 800 hit..så det blir att åka och shoppa någon dag! Woho! Vet precis vad jag ska köpa...lite smink och kläder. Ni får bilder när jag kommit hem. Men nu ska vi gå och titta på tv eller något annat roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0