Jahapp.

Dålig kvalite. Men,men.

Ja, tja igen!  Hemma från Borås nu,kom hem i söndags (igår). Fanny och jag åkte in till Nordstan isället för bara Borås..Nordstan är jätte stort och har affärer som vi inte har i Norrköping. Man kan säga att den dagen var rolig men lite virrig..jag hittade en skorta och en stickad tröja man kan ha över orange magtröja i orange i en affär som hette "Rut med flera" lite konstigt namn. Men tyvärr hade jag inte råd med alla tre. Så jag köpte bara magtröjan där ifrån. Hittade lite smink också: Foudation "24 hours" (rekomenderar!) en rougeborste,"blusher",en mascara och en öggonskugga från HM. Sedan en stickad tröja från Cubus. Ja det var de jag köpte i allafall.

Ska snart vara med Zuzanna,och ska städa Dumbos bur OCH packa upp kläder och sånt från när vi var i Borås!


Kommentarer
Nicole

Hejsan.

Säljer spelen i första hand tillsammans.

Mvh Nicole

2012-02-29 @ 21:28:53
URL: http://eyeofatiger.blogg.se/salu/
SaGa

Blogga någon gång :( <3

2012-03-05 @ 22:06:29
URL: http://sagayazdanpanaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0