När katterna är borta dansar råttorna på bordet

Tjena! Jag sitter nämligen i Elviras fina rum och bloggar medans hon käkar lite . Sen kanske vi ser på film,vi får se!
Dagen har varit lite upp och ner,det var ju liksom kul att vara med Sinette men inte lika kul när hon nästan drog händerna av mig.Jag började med ta in henne,borsta sen så promenera jag med henne och hon verkar vara mycket bättre,jag tror faktiskt man kan skritta henne.Sen typ borsta jag och gjorde fläta och så igen,sen börka jag med att smörja hennes träns.Men då var jag tvungen att gå och möta Elvira med Sinette för annars skulle hpn rymma.
Så vi gick ut och typ leta men Sinette typ ställde sig på bakbenen och massa och trodde hon så och hörde Max,men jag visste typ att dom var redan hemma,men tydligen inte Sinette,men till sist gav hon med sig för att gå hem och titta .Och där står Max i sin box men täcke och hö,medans jag typ höl på att frysa i hjäl och Sinette typ dampa såå...aa jag drar nu så hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0