cykelturen med saga..

Halloj!
Kom hem från cykelturen för ett tag sen. Eller kl var 21.15 när jag anlände. haha.
Ja, vi cyklade ända ut till åby, och runt omkring där,GAH. Jag försökte hitta en "sjö" med ankor i och en kiosk brevid..
Men det gjorde jag inte.. och INGEN verkade fatta vad jag mena :(
Men jag har ju typ aldrig gått där, bara åkt buss 509376490 gånger när jag ska till Simontorp.
I Åby tog vi en glass, och åt våra matsaäckar typ. Påvägen hem stannde vi vid Mc Donald's också!
Det var ett roligt äventyr! Kan berätta nogrannare om dagen om det finns intresse?
 
Haha :D    (lånad bild)
 
 
 
Nu ska jag nog se på Twilight eller Two And A Half Men.
 
 
 
YEY :d
 
 
 
 


Kommentarer
FlizanLizan

Hej allt bra? :D

2012-07-17 @ 13:25:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0