Dag 4 - Din sommar

Ja, min sommar brukar vara på någon stuga min familj hyr, eller bara i en vecka då.
Då följer någon av mina vänner med, dethär året ska Saga och Zuzanna dela.
 
Förra sommaren var jag typ varje dag i Simonstorp med Zuzanna, och red min pluttis.
Men dethär året har jag mest varit hemma, sovit och varit med vänner, då Zuzannas häst inte är kvar i Simonstorp..
Så att åka själv varje dag på en buss i 45/60 min. är ingen höjdare direkt.
Min sommar brukar vara ganska chill helt enkelt.
 
Här får ni några bilder från förra sommaren!
Zuzanna Jessika.GAMMAL!
Hehe, jag och Sinette.
 
 
Ja, mer bilder kommer nog upp på bloggen så småningom!
 
Hade bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0