Franco..

Hejsan!
Eftersom Basc fortfarande är halt så fick jag rida Franco idag, har ridit honom innan. Han är så pigg och rolig!
Men hade häldre ridit pluttis Basc.
Vi hade lite lekar och dressyr i ridhuset (med sadel), och skrittta av i skogen barbacka, mysigt.
Ja, efter det gick Zuzanna en promenad med Amour, jag och Saga hängde med, sen åkte Saga hem, Zuzanna och jag lämnade Millan och Franco i hagen, mocka och packa påsar till Basc och Amour, betade med pluttarna, sen cykla hon och jag hem.... Basc och Amour får sova inne inatt då Basc är halt och dom två är som seamisiska tvillingar, så båda får stå inne..
Imorgon så ska vi dit kl. halv åtta, det blir en skritt sväng i skogen, Zuzanna ska få ha Amour eftersom hon är bra nu, jag ska ha Millan.. för Franco är inte ledig imorgon, så ja.
 
 
 
 
 
 
Men jag åker till stugan imorgon, gör några tidsinställda.. men ni får hade bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0