Inget som förr.

Hej. Har ju tänkt börja blogga igen, saknar det faktiskt.
Men när jag går in på bloggen är designen förstörd... Är det så för er?
Ska försöka få Saga att fixa till det, men tills dess får den se ut såhär.
 
Ja, men tänkte ta allt lite kortfattat... Sinette är just nu inte så bra, fast hon är bättre. Hon blev halt för ett tag sen och det kändes som allt bara blev värre med henne, men hon är just nu på bättringsvägen!
Sommarlovet pågår ju.. sämsta året någonsin tror jag.. Sinette blev halt, Fanny är borta tills vecka 30, Saga kunde inte hyra Davinch nu i sommar,i Filur åkte från ridskolan, men tummen upp på att jag gick upp i grupp 4 i ridningen! Men man får bitta ihop...det blir bättre! 
 
Imorgon ska jag vara med min syster Caroline, får se vad vi hittar på. Det blir nog en svänf in till stan.
 
 
Saknar dethär. Bli frisk Nettis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0