Ett glömt inlägg

Jo, tittade lite på bloggen och märkte att jag skulle skrivit ett inlägg om hur jag slutade köpa saker jag inte använder.
Så här kommer det!
 
Det var faktiskt inte länge sen jag började tänka om.. några veckor sen kanske?
Det är såå jobbigt att slösa pengar och sedan inte använda det man köper. Jag är ett ex. på en sådan, och det är därför jag alltid klagar om varför jag inte har något att ta på mig även fast min garderob är fylld med kläder.
 
Men det var när jag var med min systers kompis och hennes mamma i Linköping på Ikano-huset.
Vi var i en affär och jag frågade Sofie om jag skulle köpa en tröja som jag hade tittat på. För jag visste inte om det var värt det och om den verkligen var snygg. Och det var då hon sa en smart sak som jag tänkt på varje gång jag är på stan. Om man tvekar på något, KÖP DET INTE! Man ska bara köpa dom sakerna man verkligen vill ha utan en tvekan. Att man direkt tänker "den här ska jag köpa".. Ja, det är mitt tips som har hjälpt mig.
Hoppas ni tyckte om tipset!
Fråga bara om ni vill att jag ska skriva mer tips på bloggen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0