ALERGISK

Hej! 
När jag var hos doktor så fick jag reda på en mindre rolig sak.. jag är alergisk mot katt och hund, och liiite häst och liite hamster och litegrann mot gräs. Hm.. men känner inga behov av att ta medicin eller så, eftersom jag känner inte av det knappt.
 
Idag när jag var hos Sinette så hängde Zuz med. Hon fick ta hand om lilla Bebumi, eller lilla och lilla, heh?
Sinette var busig så hon smet ur boxen. Och Bebumi gjorde det inte mycket lättare för oss att försöka få in henne. OCH det tog skitlång tid innan vi väl fick in henne.. eller alltså VI fick inte in henne, vi bad Elina om hjälp, och då var Sinette tydligen hur snäll som helst. Dumma ponny.
Så frågade Elina om jag ville "lära" mig köra Sinette, självklart ville jag det men vi han inte då vi skulle till bussen om en stund. Tråkigt. Dock har jag kört henne en gång innan, och det var askul! Hon älskar att bli körd. 
 
Nu ska jag duscha och äta hamburgare medan jag ser på LOL, jag vet.. igen.
 
En bild på Sinette från idag, jätte dålig kvalité då jag tog kortet med datan och höll upp mobilen.. men bättre en inget, right?
 
Clara och jag i skolan idag!   Snygga, vi vet xd
 
Juste ni ska få bild på byxorna jag "klippte sönder" sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0