DAGEN I STALLET

Hej!
Idag försov vi oss till "jobbet", det var Zuzannas fel.. hon stängde av alarmet och väckte inte mig, då jag inte vaknar av alarm.. hehe.
Men när vi väll kom så mocka vi, tvättade vattenkoppar, fyllde hövagnen och höpåsar, kratta kanter i ridhuset, soppade stallgången och fodra flera gånger.
 
Ridningen med Basc gick väll bra! Vi skritta först ut med Anna, sedan blev det jogging i ridhuset, men lite galopp blev det med, gick över några bomar oxå, och träna även på lite på övergångar och sedan skritta av barbacka, yeyy.
Han är så underbar! Och så mysig och snäll i boxen med mig. Önska verkligen han var min ponny!
 
 
Här får ni bild från idag, dålig kvalité..
Zuzanna som fotade.
 
 
Nu ska jag sova, puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0