DU ÄR 1 ANLEDNING VARFÖR JAG KÄMPAR

♥ Basc är verkligen underbar! Han bjuder alltid på något nytt och bra! Min sötnos!
Idag red jag ju honom, i början hade han damp, sparka och höll på att gå om kull, men det var för han hade en krypande älgloppa, och sånna är tydligen väldigt störande.. Men jag fick bort den! Och då var det 20min kvar av lektionen, så det blev bara lite jogging i ridhuset alltså! Men det var lika kul det.
Sen skulle jag skritta Banjo i en halvtimma för han har varit halt, och han var underbar faktiskt, och gick superfint, så det var kul!
Men sen finns det ju vissa människor som är rent ut sagt dumma i huvudet, men då ska man vända andra kinden till-som Zuzanna brukar säga, haha.
 
 
Bilder från idag, Men asdålig kvalié :(
 
 
Imorgon ska jag rida Basc med. Det blir i ridhuset eller rid ut med Anna och Zuzanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0