Long time forgotten.

Halloj!
Efter ett ganska lång tid så har jag bestämt mig för att äntligen börja blogga lite smått igen.
Ja, mitt liv rullar väll på, men NÄSTAN allt känns skit just nu. Speciellt skolan. Bläh.
 
MEN JAG HAR FINALLY BLIVIT SKÖTARE PÅ BASC! <3 
yeeeeeeee. Känns riktigt bra faktiskt, sötis pollen! 
Idag var jag och Zuzanna och handla lite på Hööks, Avantia osv. 
Jag shoppa loss till Basc och hon till Marlon.
Med mig fick iallafall ett täcke, borstar, nosludd följa med hem. Efter det, typ vid halv sju åkte vi till Eken och lämnade allt och jag tog hand om Bascis. MYSPYS!
 
Bild sen i sommras när jag inte var på honom ens.
 
 
 
 
 
OCH JAG SAKNAR SINETTE! MIN PONNYSKRUTT! <3 
Love you so much it's hurt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0